BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS
enjoy ur reading

Thursday, September 20, 2012

kisah kita

kehadiran dirimu dalam hidup ku..
mengembalikan sinar hatiku..
yang dulu telah lama suram..
tanpa dihiasi oleh cinta...
kehadiran cintamu...
mengembalikan wajah kegembiraan ku..
yang dulu nya sentiasa bersedih....
kehadiran dirimu dalam hidupku..
membuat aku mampu tersenyum dengan gembira...
yang dulu aku hanya mampu tersenyum tapi..
hati ku sedih.....

sayang ku....
seandainya kau baca nukilan ku nie...
ku ingin kau tahu....
aku sangat meyayangi dirimu....
kau sungguh sempurna dalam hidupku,,,,
kau umpama pelangi yang mewarnai hidupku.....


setelah sebulan lebih kita bersama..
bnyk dah kenangan kita...
yang kita lalui bersama...
tiap-tiap malam..
aku mengingat kenangan yang
kita lalui..
begitu indah..
smpai airmata mengalir setiap kali terkenang
kisah kita....

sayang...
aku akui...
aku pon mempunyai cemburu....
jgn lah kau sakiti hati ku dengan membuat aku cemburu...
ku tak sanggup..

sayang....
ku bersyukur..
kerana kau sanggup bersama denganku..
sayang...
ku mok kau tauk...
aku sngt menyayangi dirimu...
ku tak snggup keilangan cintamu....

I LOVE U SO MUCH SYG...

0 comments: